Általános szerződési feltételek

Shop szabályzat

1. Általános információ

A www.bloosebroavaz.hu-n keresztül történt elektronikus rendelésleadással a jelen dokumentumban leírt feltételek szerint vásárlási szerződés jön létre az Eladó és a rendelést leadó magánszemély vagy cég (továbbiakban Vevő) között. A Vevő a rendelés adatait összesítő jóváhagyás oldalon a Megrendel gomb megnyomásával fogadja el a szerződés feltételeit. A Vevő tudomásul veszi, hogy a szerződés be nem tartásával szerződésszegést követ el, melyért jogi felelősséggel tartozik

A Vevő a megrendelési adatlap kitöltésével adja meg vásárlási adatait, az Eladó ezeknek megfelelően teljesíti a megrendelést és állítja ki a nyugtát. A hibás vagy hamis adatok megadásából eredő károkért minden felelősség a Vevőt terheli.

Jelen szerződés a megrendelés jóváhagyásával lép hatályba, és a megrendelés teljesülésével zárul le. Folyamatos rendelés esetén a szerződés mindaddig hatályban marad, amíg felek összes egymással szembeni követelése nem teljesül.

A Vevő vállalja, hogy az általa jóváhagyott rendelésekben megrendelt árut tartalmazó küldemények átvételéről gondoskodik. Amennyiben a küldemény kézbesítése a Vevő hibájából meghiúsul, az ebből eredő többletköltségeket a Vevő megtéríti az Eladó számára.

Minden résztvevőnek joga van elérni, helyesbíteni vagy törölni bármely, akár az összes általa megadott információt.

2. Az Eladó adatai

Bloose Broavaz Kft.
Székhely: 9111 Tényő, Petőfi út 50.
Levelezési cím: 9023 Győr, Szabolcska u. 19. ¼
Cégjegyzékszám: 08-09-027369
Adószám: 25334717-2-08
Elérhetőség: tel: +36209962525, email: hamori.peter86@gmail.com

3. Adatvédelem

Az Eladó birtokába jutott adatokat bizalmasan kezeli, kizárólag a rendelések teljesítéséhez és vásárlással kapcsolatos célokra használja fel. Adatait harmadik félnek nem adja át, kivéve a szerződés teljesítésekor (szállítási) alvállalkozónak. Adatainak kezelésekor 1992. évi LXIII. Tv. rendelkezései alapján, az  Adatvédelmi Törvénynek megfelelően jár el az Eladó.

4. Vevő jogai

A Vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jelezheti e-mailen vagy telefonon. Ebben az esetben a Vevőt semmilyen költségviselés nem terheli.

Elállási jog
A ”4. §
(1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.

(2) A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, szolgáltatás nyújtása esetében pedig, amikor a szerződést megkötötte, feltéve, hogy a gazdálkodó szervezet a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.

(3) Ha a gazdálkodó szervezet nem tesz eleget a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének, a fogyasztó az elállás jogát az áru átvételének napjától, szolgáltatás nyújtása esetében pedig a szerződés megkötésének napjától számított három hónapon belül gyakorolhatja.

(4) Ha a 3. § szerinti tájékoztatásra a (3) bekezdésben meghatározott három hónapon belül sor kerül, a fogyasztó számára az elállásra nyitva álló nyolc munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta.

(5) A gazdálkodó szervezet köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A gazdálkodó szervezet azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.”

Az elállás akkor érvényes, ha azt az Eladó visszajelezte. A visszajelzés nélküli elállás is érvényesnek tekintendő a feladást követő munkanap 12:00 órától, amennyiben a Vevő az elállás elküldését hitelt érdemlően igazolni tudja.

A Vevő nem jogosult elállási jogát gyakorolni a szerzői jogi védelem alatt álló termékek (Például: Hang-, illetve képfelvétel stb.) példányára vonatkozóan, ha a küldeményt felbontotta. Amennyiben jelen pontban felsorolt termékekről felbontás után derül ki, hogy bizonyítottan hibás, és a hiba az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 30 napos cserelehetőséget biztosít az Eladó.

A vevő köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem fogad el az Eladó.

5. Eladó jogai

Az Eladó kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a Vevő részére megtéríteni. A csomagolás sérüléséből adódó költségek a Vevőt terhelik.

Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

Az Eladó a nyilvánvalóan hibás vagy hamis megrendelést jogosult törölni, továbbá kétség esetén a Vevő valódiságát jogosult ellenőrizni.

A biztonságos üzletmenet és a visszaélések elkerülése érdekében az Eladó fenntartja magának a jogot, hogy csak feltételekhez kötve (pl. előzetes fizetés), vagy egyáltalán ne szolgálja ki azokat a Vevőket, akik rendszeresen nem tartják be a vásárlási szerződésbe foglaltakat, vagy bármilyen más módon kárt okoznak az Eladónak.

6. Vásárlási információ

Az internetes rendelés a Ptk. szabályai szerinti vásárlásnak minősül. Mielőtt a Vevő véglegesítené megrendelését, fontolja meg vásárlását, épp úgy, mint ahogy egy hagyományos boltban tenné.

Megrendelés kizárólag a weboldalon működő áruházi szoftveren keresztül lehetséges.

A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett ár forintban, amely tartalmazza az ÁFA-t és a csomagolás díját is.

Áfás számla igényét a Vevőnek előre kell jeleznie! Ezt a szándékát megrendeléskor a ’Megjegyzés’ mezőbe tudja feltüntetni. Áfás számlát utólag nem áll módjában az Eladónak kiállítani!

A rendelés folyamán a Vevő választhat utánvételes fizetést, vagy előre utalást.
Utánvételes rendelés esetén a Vevő a postai kézbesítőnek fizeti ki a megrendelt áru értékét és a postaköltséget.
Utánvételes fizetés esetén a postaköltség egységesen 1500 Ft. Tehát egyszerre bármennyi terméket is rendel a Vevő, a postaköltség nem változik.

Előre utalás esetén a termékek árát a postaköltséggel együtt a következő bankszámlára kell utalni:
10400511-50526780-82721003, KH Bank, Bloose Broavaz Kft.
Előre utalás esetén a postaköltség egységesen 1000 Ft. Tehát egyszerre bármennyi terméket is rendel a Vevő, a postaköltség nem változik.
Az utalás ’Megyjegyzés’ rovatában a Vevőnek fel kell tűntetni a rendelési számot, így tudja az Eladó beazonosítani a Vevőt.

A vásárlás csak akkor elfogadott, ha a vásárló a megrendelési oldalon található mezőket maradéktalanul kitölti.

Az Eladó minden érvényes rendelést visszaigazoló e-mail-lel hitelesít.

A csomagokat a Magyar Posta futárszolgálata teljesíti (MPL).
Ha a Vevő a kézbesítés napján nem tartózkodik a megadott címen, akkor a postai kézbesítő egy értesítőt hagy a Vevő címén, amivel a postán 10 munkanapig átvehető a megrendelt termék.

A jelen szerződésben és a kapcsolódó dokumentumokban nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, valamint az elektronkikus kereskedelemre és a távollevők közötti szerződéskötésre vonatkozó jogszabályok az irányadók.